נצני עוז כיתה א

יש לי  יום הולדת אני בת שש, רוצה לכיתה א,אבל אין. אין מספיק ילדים בגילי ולכן ביליתי שנה נוספת בגן אלקה. מישהו זוכר אותה? אני פוגשת אותה לפעמים בבריכה. לאחר שנה, אנחנו כבר ששה ילדים בערך ואנחנו הולכים לבית ספר בבארותיים, עם המורה שלום. את כיתה ב' כבר למדנו בנצני עוז. פתחו כיתה הגיעה חיילת למושב, המורה שושנה. קבלנו כיתה , חושבת שהמבנה ההוא כבר לא קיים. אספנו ארגזים גבוהים כפולים לשולחנות וארגזים נמוכים לכסאות. בחצי חדר כיתה א'  ובחצי השני כיתה ב'. ושושנה  המורה נעה מטור לטור. אחד הדברים הראשונים שעשתה כדי להקלט במושב זה להתחבר לסבא שלי יהושע, שהיה הרב  והשוחט של המושב. את טקס קבלת ספר בראשית, ערכנו בבית הכנסת. מתקופה זאת אני זוכרת  גם את הגב' כהן ז"ל, שהיתה הטבחית, נהגה לבשל לנו אוכל של בית,  כל מטעמי המטבח הטוניסאי. ועל רקע  זה היתה מלחמה אמיתית בין המורה שושנה לתלמידים וגב'  כהן.

שושנה המורה החליטה שהאוכל שלנו לא מזין, ועלינו לאכול גבינות ואורז בחלב. מה שברור שאיש מאיתנו לא היה מוכן. אני מזכירה לה זאת עד היום. אז עד היום אני לא אוכלת מוצרי חלב. לכל אחד הזכרונות שלו משושנה המורה. אני בקשרים טובים איתה עד היום.

מוצא חן בעיני להזכר כך בעבר, אם מענין גם לכם כנסו מידי פעם והשאירו תגובה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה